rädda katter

Var ute med grabbarna förut och allt gick kanon som vanligt tills några gubbar börjar kasta grejer i en container från andra våningen i ett hus. Sivert får verkligen panik och springer runt som en tok, tur att jag lyckades få tag i linan så han inte stack. Bosse sitter under deras träd och är i stort sett stel av skräck. Får tag på Sivert, lyfter upp honom och han trycker sitt huvud mot min hals och bara skriker. Har aldrig sett honom så rädd. I vanliga fall brukar han inte vilja bli buren, men den här gången fick jag inte ens släppa ner honom så fick allt ta hem de små liven. Gick och lämnade Sivert i buren som stog en bra bit ifrån och gick sedan för att hämta Bosseman som skakade som ett asplöv när jag bar honom. Usch, gillar inte när de blir så rädda. Jag brukar inte dadda med mina katter utan jag är ganska tuff mot de om det händer nåt. Men när de tyr sig såhär visar de ju verkligen att de är rädda. Stackars mina grabbar. Nu sover de tryggt här hemma iaf :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0