SAKNAR!



När jag ser det här saknar jag verkligen dansen och mina danstjejer. Ni förstår inte hur mycket jag saknar tiden med dem i spegelsalen. Vissa perioder var det ganska tufft. Speciellt när det var skola, ta körtkort och dansledare. Men ååå vad roligt jag hade. Kommer aldrig glömma sista uppvisningen och en dans jag gjorde tillsammans med en grupp. Ni anar inte vad synkade de var och vilken jävla känsla de förmedlade. Träningen innan var jag helt mållös och under genrepet på uppvisningsdagen stod jag med ett stort leende på läpparna och med tårar i ögonen. Jag var så STOLT, stolt över mina tjejer som verkligen hade arbetat i flera veckor med den koreografin och jävlar vad de satte den. Behöver kanske inte säga att jag öste beröm över dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0