stolt kattmamma<3

Ni vet ju redan hur mycket jag älskar mina katter Sivert&Bosse och det måste vara något med dem. Gick från Jenny med dem förut, alltså bara ett kvarter och tre stycken berömde mig för mina barn. En tant log långt innan vi möttes och sa glatt vilka fina katter jag har. Går över gatan och en tant och farbror kommer fram och tanten blir fullkomligt tokig i grabbarna och de ställde massor av frågor på en halv minut typ, om ens det. Kommer ofta fram folk när vi är ute i parken och jag blir alltid lika glad. En gubbe som satt där trodde att de var ganska gamla eftersom de gick så bra i selen, men icke 1 år bara. Visserligen vande jag de ju med selen redan när de var minimini eftersom jag ville vara ute med de ganska mycket. Men jag är stolt över mina grabbar, stolt kattmamma<3

Ikväll blir det bio med EvaLotta i GBG. MMMMYYYYYYSSSSSS!!!!!!

Underbart vackra Bosse!
Världens sötaste Sivert. Ja, av någon anledning älskar han skor, precis som hans kära mamma ;)
Bruttan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0