stressad?

Känns som att alla är så otroligt stressade inför skolan, alla förutom jag. Borde jag inte vara det egentligen? Jo, kanske, men av någon anledning blir jag inte det. Jag tar allt som det kommer och det är jäkligt skönt. Hade det varit gymnasiet hade jag stressat mig igenom alla uppgifter, men nu tar jag det lugnt. Allt löser sig tillslut.
Är iaf klar med uppgiften inför morgondagens seminarium och ska sätta mig med det jag har kvar till lekseminariet på torsdag. På fredag har jag bildredovisning och det har jag väl allt klart inför. Vet inte riktigt vad det är man skall ta upp där, men det kollar jag väl upp någon dag. Ni ser, jag har nollkoll på allt men inte blir jag stressad för det ;)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tacktack, (såg din kommentar i bloggen nu). Håller med om att vi är fina ihop ;) Och allt går bra i skolan hittills, tror jag åtminstone! Hur går det själv? :)

2009-10-19 @ 17:16:31
URL: http://ayae.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0