trött, men kort dag imorgon

Imorgon börjar jag halv 8 och får gå hem redan vid lunch. Har inte haft någon direkt planeringstid den här veckan, så får gå hem tidigt. Skönt eftersom jag skall till frisören också. Hon ringde förut och frågade om jag inte kunde komma lite tidigare eftersom hon inte vet hur långt hår jag har, så får vi lite extra tid på oss (bokade ju genom internet så hon har inte sett mig tidigare), så 12.15 skall jag vara där.
   Idag hade vi utedag på förskolan, i regnet. Var även i skogen med några barn. JAG VAR I SKOGEN!!! Någon som är stolt? Jag var inte ens rädd. Avskyr skogen annars, inte min grej riktigt. Men gick och åt lite blåbär med några tjejer, så gott så ;)

Har ganska länge läst en blogg, Mamma Melissa. Hon åkte i morse in på förlossningen. Läs hennes historia och håll tummarna för att hennes pojk i magen inte tas ifrån henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0