Väldigt trött!

Är otroligt trött just nu. Sov dåligt inatt nämligen. Bosse har kommit in i en trotsperiod så inatt var kylskåpmagneterna jävligt roliga. Runt två fick jag honom att somna och halv 5 börjar mobilen tjuta - dåligt batteri. Jaha, bara upp o ladda den för dör den har jag inget som väcker mig. Klockan ringde halv 8 och jag orkade inte gå upp förens halv 9. Skolan 9 till 12.. Redovisningar och det kändes som en lååååång förmiddag. In till stan och hämta Jimmys present, biljetter till Magnus Betner. Hem och slänga i några maskiner tvätt, greja lite hemma - köket och toaletten fick sig en omgång, imorgon tar vi rummet. Åkte och hälsade på lilla mormor på sjukhuset. Hem och gosa lite med pojkarna, greja det sista med tvätten. Laga lite mat och nu sitter jag här och är TRÖTT! Funderar på om jag ska poppa popcorn! Ja, så får det nog bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0