Börjar jag bli vuxen?

jag har alltså idag satt min fot i skolan på en helt ledig dag, då inget står på schemat. Är jag sjuk eller börjar jag bara bli vuxen? Men köpte iaf två böcker på Gregarts och mötte sen upp Änki på bibblan, ja och hur ofta har jag varit där liksom? Typ en gång innan. Vi gick och kopierade lite och sen var jag klar där :) Har även handlat allt inför lördag. Kom på att det skulle bli lite stressigt då torsdag, fredag och lördag är fullspäckade så det fick bli idag. Duktig är jag om jag får säga det själv. Nej, nu ska jag diska och sen börja med maten tänkte jag... Sen ska jag läsa litegrann!


Kommentarer
Postat av: Malin Granat

Ja herregud snacka om vuxenpoäng! Bra Malin;) Men jag slår väl ala rekord sitter och skriver i googledokumentet en barnfri lördagskväll. Vad är man då??Bara allmänt tråkig kanske;)Kram

2009-09-19 @ 23:09:58
URL: http://granaterna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0