September

Jaha nu är vi inne i september och snart är hösten här. Igår hade vi visserligen jäkligt varm och skönt och solen lyser idag också. Igår eftermiddag/kväll följde jag med Tomas och Widman till VBG där Widman har sin båt. De skulle åka wakeboard och jag var förste filmare. Märktes att jag gått media ;) eller inte.. haha. men riktigt roligt var det och nej, jag åkte inte. Kanske någon annan gång, men nja tveksamt.

Tatueringen läker förövrigt som aldrig förr. Redan i måndags var typ hela skorpan borta och jag gjorde den ju i fredags. Nu sitter det bara pyttelite på foten och handen på den, men förhoppningsvis försvinner det sen när jag hoppar in i duschen. Funderar på om jag skall ta mig en tur ner till kexfabriken sen. Har sagt det ett bra tag nu, men har inte riktigt blivit av så det får nog bli så! Ska bara vänta in posten för idag får jag Takidas nya album! :D:D:D Högsta volym bara och sen köra järnet.. Kan det bli bättre? Nja, tror inte det va!

Nu är det förövrigt bara två veckor kvar tills jag fyller år och även två veckor tills jag bott här i ett år. Om tre veckor har Sivert och Bosse bott här i ett år. Helt sjukt vad fort tiden går. De var ju så små när de kom hit nu är de ju stora grabbar som vet exakt vad de skall göra för att få mig arg. Slå på mina fötter t.ex när jag ligger och sover (Bosse) eller puffa mig med nosen i ansiktet även där när jag ligger och sover (Sivert). Ja de vet exakt vad de skall göra för att göra sin mamma irreterad, men det gör inte så mycket för jag älskar dem ändå för oftast är de världens snällaste och gosigaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0