sista dagen som 20åring

Jaha, idag är det min sista dag som 20åring, imorgon fyller jag 21 och 4 år kvar tills 25, 9 år kvar till 30. Hur skall denna dagen spenderas då? Jo med städning. Imorgon däremot får jag hålla till hela dagen i skolan, på min födelsedag. Ska det vara så?! tydligen för förra året var jag också i skolan på min dag. Jaja, man kan inte alltid få som man vill.

Har varit vaken ett par timmar nu, men jag har fortfarande inte sett röken av Sivert. Bosse sitter här bredvid pigg och glad, men Sivert ligger fortfarande och sover nånstans. Tyckte jag hörde hans sovläten från deras "klöshus" förut, så det är nog där han gömmer sig. Ja, det är ju inga pigga katter jag bor tillsammans med. Nej, nu är det dags att ta tag i städningen!


Kommentarer
Postat av: Malin Granat

GTATTIS! Säger det idag för imorgon ganske min lilla hjärna har glömt det. Hoppas din dag blir hyffsad ändå. Kram på dig!!

2009-09-14 @ 14:08:45
URL: http://granaterna.blogspot.com
Postat av: CaTTis

Grattis i förskott! =)

Asså 8st alltså.. shit! Har du foton på alla?! Gillar tatueringar, har bara en själv men de är alltid lika kul att titta på andras! =) Kram

2009-09-14 @ 17:43:17
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0