valpsjuk

De flesta brukar bli bebissjuka när de håller i en bebis, men inte jag. Jag blir istället valpsjuk. Jag vill så gärna ha en liten hund här hemma. Jag har alltid haft hundar i min närhet och av någon anledning dras de till mig. Brukar inte vara några problem alls för mig att få bra kontakt med en hund. Titta på mig och Max, tog inte många timmar innan vi var oskiljaktiga. Problemet nu är ju bara att jag bor för litet. Tiden har jag ju absolut då jag inte går alla dagar i skolan och jag kan gå hem på lunchen. Men nej, jag får helt enkelt gå och längta i några år tills jag bor större helt enkelt. Jag pratar alltid om min längtan till en liten hund och alla andra i min ålder pratar om barn, okej inte alla, men det händer iaf. Så ibland kommer frågan: Vadå, barn då? Finns inte de med i planeringen?!. Jo, men inte just nu. Just nu ligger en hund närmare i framtiden än ett barn, så nu vet ni det. Allt har sin tid.



Agda kommer passa perfekt in i min lilla familj tillsammans med hennes bröder. Ja, för vad ni än säger kommer de vara syskon, för de är alla mina barn. Jag vet, jag är världens tönt när det gäller mina djur. Max är trotsallt lika mycket min bror som Jimmy är. Sådeså


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0