Zumba fitness och powerwalk

Känner mig helt färdig just nu. Kom precis in från en powerwalk i duggregnet, hur härligt som helst, och innan det körde jag ett pass med Zumna fitness. Nu undrar ni garanterat vad Zumba fitness är. Jo det är dansbaserad rytmisk träning och är hur roligt som helst. Jag köpte ett paket med flera olika dvd och med där fick jag två hantlar som används till den ena dvd:n. Som student har jag inte direkt råd att lägga pengar på gym varje månad och jag älskar att dansa så detta passar ju perfekt. Blir kanon sen när jag köper min nya tv och fixar sladd till min dvd, Bosse bet ju sönder den när han var liten, så kommer det bli ännu roligare. Slippa köra dvd i datorn. Man rör verkligen hela kroppen och svetten bara rinner, hur roligt som helst är det. Det är latinoinspirerat så det tar nog ett tag innan man får in rörelserna i kroppen, men jag är jäkligt nöjd med detta :)



Nu ska jag hoppa in i duschen och sen äta ett par goooooa mackor och dricka lite te. åååå så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0