bra planer

Jag har kommit på en grej som underlättar för oss kattägare, men först måste jag se om detta finns. Men jävlar vilken bra grej detta är. Jag skulle kunna bli rik. Så är det bara...
Sen har jag även kommit på en mycket bra grej för när jag ska skriva mitt arbete om VFUn, jag ska dra med mig datorn bort till parken soliga eftermiddagar. Sitta där med lite frukt, böcker och skriva, skriva o skriva lite till. Hur gött låter inte det på en skala, har man ingen balkong eller bakgård tar man närmsta plats, nämligen katternas park :)


Kommentarer
Postat av: Therese

Så du ska dra dig till Kungstorget när du ska plugga? ;)

2010-04-14 @ 18:55:27
URL: http://tessanklinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0