Skitsnack

Vad är grejen helt plötsligt med att börja snacka bakom min rygg om något som är mitt stora intresse?! Har ni något att säga om mig och mina tatueringar, ta det med mig istället och inte med alla andra! Jag skiter i vad folk tycker om tatueringarna, det är min kropp och mitt val, men när folk snackar bakom min rygg om dem så gör det mig jävligt förbannad. Fine att alla mina inte har någon direkt mening, men står det skrivet nånstans att det måste ha det? Kanske står i lagboken, får nog kolla upp det. Mina största och viktigaste handlar om familjen och min fågel fenix är det jag lever efter. Har inte det någon betydelse? Eller?

Som sagt har ni något att säga till mig gör det då för det kommer fram i slutändan ändå. Jag skiter i vad ni tycker om dem, men ta det med mig istället. Hur svårt ska det vara?

Kanske finns en del som tror att jag bara gör en tatuering bara för görandets skull? Vad vet jag. Men jag har ALLTID tyckt om tatueringar enda sedan jag var liten. Då pratade jag inte högt om det, men jag trodde att jag aldrig skulle ha råd att göra en för de kostade ju säkert 1000 kr. Förstår ni då hur liten jag var, jag var så liten att 100kr var mycket pengar. Jag gjorde min första en vecka efter att jag fyllt 16 och visst det är tidigt och idag hade jag inte valt det motivet, men jag älskar min första lilla tatuering för den är jag. Ser jag på bilder när jag inte har tatueringar tycker jag att det ser förjävligt ut, det är inte jag. Jag är Mallan med alla tatueringar och ju fler jag gör desto snyggare kropp får jag. Så kan ni förstå lite nu hur mycket jag älskar tatueringar och framförallt mina? Vill ni säga något om dem eller fråga, kom till mig istället. Det spelar ingen roll om det är negativt eller positivt, jag vill höra det från den mun som bär på åsikten, jag ska inte behöva höra det från alla andra. som sagt, detta är mitt stora intresse....


Kommentarer
Postat av: Johanna Wadh

Fy tusan för skitsnack. Du ska köra din grej och är det ngn som har ngt negativt att säga så kan de lika gärna hålla tyst. Fy när de inte kan vara glada för någon annans skull.

Jag tycker du har skit snygga tatueringar men framförallt så finns det en historia i de flesta!!!!

You rock girl!!!

Kram

2010-04-21 @ 16:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0