Stackars Mallan

Jag är lite som en karl när jag inte mår bra, det är nämligen väldigt synd om mig då.. Det är något som är negativt med att bo själv, ingen annan som tycker synd om mig då får jag helt enkelt göra det själv. Huvudvärken jag hade igår var inte att leka med o tänk er då stå i sopranstämman på kören med alla dessa ljusa toner.. det var smärtsamt. Även musicquizen på butlers blev liite jobbig för volymen var inte direkt låg igår. Sen behöver vi ju inte riktigt dra hur quizen gick, svår så in i helvete var den.. aja, vi var grymmast ändå..

Imorgon är det afterwork med klassen på Olearys så jag ska helt enkelt bara ta det lugnt fram tills dess så jag orkar imorgon. Så hoppar föreläsningen imorgon förmiddag, stannar hemma o tvingar småttingarna ta hand om mammsen.. lycka till Mallan...


Kommentarer
Postat av: caroline

jag tror att Sivert & Bosse tycker synd om sin mamma ;)

2010-04-09 @ 10:14:53
URL: http://carolicius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0