städdag

Skippade skolan idag och stannade istället hemma för att städa så ska strax dra igång med det tänkte jag. Men hur roligt är det att vara inne när det är så fint väder ute? Inte allt för roligt. Men dra på lite go musik så fungerar det också. I eftermiddag är det dags att åka ner till UK och efter det ska jag hälsa på Max som kommer vara som en helt ny hund. Han ska nämligen till frissan idag och bli snygg och lukta gott. Vet inte vad det är hon använder, men jag tror det är någon form av spray och det gör att han luktar som en hel karl, i flera dagar. Så ska hem och lukta på lille grabben.

Blev en skjuss igår på besökarna, trevligt trevligt. Hoppas ni vill stanna kvar och läsa om mig och min vardag som kanske inte alltid är allt för spännande, men ändå..

Nej, dags att dra igång städningen och imorgon bitti ska jag upp tidigt och tvätta. Duktig jag känner mig!Tyvärr har jag just nu en katt som stensover i sängen som jag skulle vilja bädda och väcker jag honom är det highlife här sedan. Är det värt det?

Bjuder på en bild på en av de skönaste människorna jag känner - Anna Mattsson och jag är så glad att hon har flyttat till Trollhättan nu. Kvällspromenader kommer bli våran grej i vår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0