wohooo

Ringde bruket förut och hörde lite mer om hur det ser ut för mig i sommar då jag faktiskt varit lite orolig inför det. Fick höra av David att de bara skulle ha in en sommarjobbare på varje avd o när marina fått på 10:an och Helena på 12:an o jag inte hört nåt om vart jag ska vara blev jag självklart lite orolig. Drömde t.o.m inatt om att jag hamnade på ett skift där jag absolut inte vill vara, men som tur är var det bara en dröm. Men iaf så ringde jag ner förut och fick då reda på att jag kommer gå som Askiftets reserv och med största sannolikhet utgå från 12:an. Precis där jag vill vara! Så sommaren är räddad vill jag lova. Lite synd att inte få vara på samma avd som Marina iår, men vi kommer bara vara 20m från varandra så vi ska nog klara oss :) Kommer bli besök inne på 10:an som aldrig förr. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0