Bra sömn? ICKE!

Tror ni jag kunde somna igår kväll? Nej skulle inte tro det va. Förstår inte varför. Jag är hur trött som helst så går jag och lägger mig och tjing säger det så är jag inte trött alls. Så sista gången jag kollade på klockan var runt halv 2 och 9 imorse tyckte min kropp att nu så har jag sovit klart. Då bör det tilläggas att jag vaknade runt 3 och sen runt 6 när pojkarna ville ha mat. Och då när jag går upp för deras frukost är jag så trött att jag inte ens kan gå rakt och känner mig som den störta fyllekajan som någonsin har gått i ett par skor. Är hur äckligt som helst och jag kan knappt hålla ögonen öppna, så det är ett under att jag ens hittar grabbarnas mat och lyckas ge dem den. Nån som har ett tips på hur jag ska lösa detta med sömnen och kom inte med varm mjölk för jag spyr av bara tanken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0