Edetnatta

Edetnatta håller på för fullt i Edet och igår var det Streaplers som stog på scen. Fattar inte varför de ska envisas med att ha Streaplers år ut och år in, men ja traditioner ska man tydligen inte bryta. Idag blir det iaf röj på dansgolvet. Svenska Hits med GoodNews, Magnus Bäcklund och en tjej till som jag inte vet namnet på. Det brukar vara riktigt jävla bra och Magnus har ju en pipa som inte går av för hackor. Så kvällen lär bli bra. Nu bär det iaf av hem till mig igen för att hämta lite saker, sov hos mamma och pappa inatt. Så hem och gosa lite med grabbarna!


Kommentarer
Postat av: Therese

Det är bara att komma, dock är denna helg och nästa helg uppbokade (alltså jag/vi är inte hemma :P ) Men sen är det fritt fram! Men förvarna gärna en dag innan, så jag hinner städa ;)

2010-08-28 @ 21:34:40
URL: http://tessanklinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0