en bättre höst?

Förra hösten var ett litet helvete kan man säga, de värsta och jobbigaste månaderna i mitt liv då allt kom som en käftsmäll gång på gång. Hösten har redan börjat mycket bättre och bättre ska den bli. Den sista delen av året så ska jag tänka på mig själv. Jag vet det låter egoistiskt men jag är en person som sätter alla andra i främsta rummet, vill att alla andra ska må bra, men jag då? Nu ska jag bara göra saker som jag tycker är roligt och som jag mår bra av. Jag ska ha roligt tillsammans med mina skolkamrater, min familj och mina vänner och självklart mysa otroligt mycket med mina djur. Jag ska laga ny, rolig och nyttig mat och spendera mycket tid borta på friskis. Precis det jag älskar. Jag mår bra av min träning och den gör mig glad. Okej, den kommer ta mycket tid i höst, men då får den göra det bara jag mår bra.  Levande ljus i mängder och många mysiga hemmakvällar tillsammans med vännerna. Precis vad jag kommer behöva.
Japp, denna hösten ska vara min höst med andra ord, så är det bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0