GE. MIG. SEMESTER!

De senaste veckorna har jag varit helt färdig och trött i kroppen, men trots det har jag inte kunnat sova. Igår somnade jag klockan 8, vaknade igen runt kvart över 9, var vaken i en kvart så stensov jag igen och sov fram tills 10 idag. Jag behöver verkligen semster och vila upp mig iaf ett par tre veckor. Många skrattar när jag säger att jag behöver semester, jag menar det är ju inte jobbigt att gå i skolan - lätt som en plätt tydligen. Men tänk efter, jag har inte varit ledig sen 8 juni 2007 då jag tog studenten. Jobbade konstant fram till aug 2008 då skolan började och sen har det hållt på med skola och sommarjobb och håller på så tills 2012 då jag är klar och förhoppningsvis får jobb. Jag har aldrig haft någon direkt sammanhängande ledighet och visst jag går inte i skolan varje dag, men det är ändå saker att tänka på hela tiden som är skolrelaterat. Alltså ingen direkt avslappning! Men men snart har jag en hel veckas ledighet mellan jobb och skola, jag får väl se det som en uppladdningsvecka eller nåt!


ungefär såhär ser jag ut nuförtiden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0