Receptionist på Friskis

Fick ett väldigt trevligt samtal igår från Friskis&Svettis. På söndag börjar jag som receptionist där och jag ser verkligen fram emot det. Har fått några tider som jag ska stå, men kommer antagligen bli några fler. Skoj skoj.

Katterna gör framsteg här hemma, Alva har faktiskt kommit fram från sängen och har t.o.m ätit idag. Inte illa för att vara henne. Grabbarna däremot ser helt förtvivlade ut över att tjejerna inte vill leka med dem, men men har inte varit något slagsmål idag iaf. Mycket bra..


Att få till en sån här bild känns ganska långt bort just nu, men jag ger mig inte. De ska kunna fungera ihop även hemma hos mig sådeså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0