nails nails nails

2010 går mot sitt slut och man kan väl säga att detta var det året som jag hittade mitt stora intresse - naglar! Jag som alltid har varit den med nedbitna naglar, ni anar inte vad jag gnagde och gjorde det under många år. Men så under gymnasiet slutade jag och det var kämpigt ska ni veta och trots att jag blev av med beroendet var det många år som jag bet ner naglarna när jag var nervös eller var extremt uttråkad. Men så i thailand gjorde vi manikyr sista dagen på stranden och det var då det började!



När jag kom hem från Thailand började jag måla mina egna och dekorera med stickers och efter ett tag gav jag mig på min första egna design och mitt lager med lack växte hela tiden.


då tyckte jag att det var jättefint och bra gjort, idag ser jag att njaaaa så jävla bra gjort är det inte. :P Till årets Ladies Night gjorde jag en liknande och MYCKET bättre:



Året har bjudit på en hel del färger:






sen att ha jag utökat min samling lite, hade kanske 10 lack när jag började i februari, jag har några fler nu och fler blir det :)


Mitt guld!

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: ja, men jag mååååste verkligen plugga! :P vad gör du?

2010-12-28 @ 20:17:15
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0