full rulle

Har verkligen varit full rulle idag. Var hos UK tillsammans med mamma. Hem till Max en stund, sen till Willys och storhandlade och det blev mycket billigare än vad jag trodde. Sen blev jag bjuden på kvällsmat hos Tomas. Räkmacka - det gillar vi.. Nu är jag hemma o är hur trött som helst. Grabbarna bus ligger på var sida om mig och knör och det är dags för mig att soooova. Heldag i skolan och jag har tänkt unna mig en sallad till lunch. åå vad gott så blir det lax på kvällen.. ååååå vad gott ;)


Han kom förövrigt på ett nytt sätt att pussas på idag. Max pussas nämligen på kommando. Men så idag när jag skulle gå och jag fick min hejdå puss tror ni inte att grabben biter lite försiktigt i ena läppen.. :P Ja, alla sätt är ju bra förutom de dåliga..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0