Jag mår illa av det här



Flickorna är endast 7 år gamla och dansar som strippor. Nog för att de är jävligt duktiga, så blir jag illamående av detta. Hur tänker föräldrarna när de tillåter sina döttrar visa en sån här dans? Jag skulle ALDRIG tillåta att mitt barn gick upp på scen till en sådan koreografi. Aldrig!!!  Visst, de är så duktiga och det är klart att de vill ha en avancerad koreografi, men gör den barnvänlig? Det är inga sexobjekt som är där uppe på scenen, det är små barn och ta på de  scenkläder efter det. Nej, detta är helt enkelt inte okej!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag ryser av obehag. Fy fan vad sjukt. Det där framträdandet är ju rena drömmen för pedofiler! Vill föräldrarna att man ska titta på deras barn på det sättet? Och varför tjuter publiken av glädje när de gör just de sexigaste rörelserna? Nej fy fan vad arg jag blev nu.

2010-02-26 @ 11:01:28
URL: http://improved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0