Mysig kväll + bild på bambutatueringen

Kom nästan precis hem från en mysig kväll tillsammans med Jessica. Suttit på Strandgatan och snattrat så som bara tjejer kan ;) Ser fram emot helgen då vi tänkte dra ihop ett gäng tjejer o gå ut och äta middag tillsammans o bara ha det gott.

Nu sitter jag iaf hemma i soffan med mina grabbar. Pratade med Jessica om vilket sällskap de faktiskt är speciellt när man bor själv. Eller ja, med dem är jag ju aldrig ensam. Har liksom fått svårt att sova själv eftersom jag är van vid att de alltid är där, ja så går det helt enkelt när man får vanor. Men mysigt har vi det jag och min lilla familj.



Bambutatueringen jag gjorde i Thailand. Två rosor - två katter. Det är kärlek mina vänner. Många har nog svårt att förstå varför jag gör tatuering till mina katter, men de är mer än bara katter, de är min familj. Har min familj på låret där Titti och Max är inräknade. Sivert och Bosse är MIN familj, självklart ska de vara på en egen plats på min kropp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0