Pink&Takida 23juli

Vet inte om jag berättat att jag ska se PINK i sommar, men det ska jag iaf. Hört att hon var jävligt bra i Stockholm förra året, så jag var lite sugen när jag såg att hon skulle till Ullevi. När jag sedan såg att Takida ska vara förband var det ingen tvekan längre. Tanken var från början att Takida inte skulle ha några Sverigespelningar iår utan bara spela utomlands, men vilken tur jag har att de ska spela här i sommar. Så jag kan erkänna att den största anledningen till att jag vill dit är för att de är där, men ska blir sjukt kul att se Pink live. Gillar hennes musik.




Förövrigt är jag förkyld och när jag är förkyld tycker jag synd om mig själv. Är lite som en karl i såna lägen. Så just nu är nässprayen min bästa vän på kvällarna kan jag säga. Men jag är ju på benen iaf och det är skönt det. Men jag får inte bli sämre tills på lördag för då ska trasdockorna (min studiegrupp) ha jävligt roligt. Kommer vara stjärnor här på Kungsgatan. Dra varandra i pulka, springa runt i pyjamas, gloria, helt vitklädd och klädda i påsar. Ja ni märker ju vilken succé det kommer bli! Sen hur resultatet blir det är ju ett senare problem, men vi kommer ha roligt på vägen dit det är en sak som är säker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0