plugg och mys

Sitter här i mitten av soffan med en sovande katt på var sida. Mys på hög nivå ska ni veta. Ska tända alla ljus här hemma och bara gotta mig. Har pluggat färdigt inför seminariet imorgon och ska nu sätta mig och skriva i min nya almanacka. Har letat efter min förra i två dagar, men nej nu gav jag upp. Mitt tålamod är inte alltid det bästa och jag har verkligen vänt upp och ner på hela lägenheten. Lyfte tom på soffan med min pensionärsrygg för att se om katterna puttat den långt in under, men icke.. Så nej jag ville inte mer. Nu blir det även lite 2½män och spotify. Jag är tjej, kan göra allt samtidigt, skriva i almanackan, glo tv och lyssna på musik. Har jag nämnt att jag inte gillar när det är knäpptyst runtomkring mig? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0