Så nöjd

Förra veckan köpte jag en ram med plats för sex bilder. Tanken var att jag skulle ha sex bilder på farfar i den. Satte mig med mamma och letade igenom fotoalbum och det var lättare sagt än gjort. Han var lite av en kameraskygg man, men i ett album hittade vi flera stycken och till min stora glädje bara bilder på mig och han. En bild är så himla fin och jag blir varm i hela kroppen när jag ser den. Nu sitter den uppe på min vägg och ingen är gladare än jag. Eller jo, Tomas var nog lite gladare efter att ha mätt och räknat, men jäklar vad bra det blir. :) Nu kan jag se på honom varje dag och minnas alla fina stunder tillsammans. Älskade farfar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0