Så trist

Fan vad kasst vi blev bara tvåa. Fyra är värsta placeringen. Vi kan bättre. Såg ni hur dåligt NN körde igår eller? Jag avskyr när OS och VM och alla mästerskap eller vilken jävla tävling det än gäller så ska det klagas på våra svenskar som är med och deltar. Vi kan bättre? Ja, men ställ upp själv då. Som när Anja formligen störtade i sitt störtlopp, då var ju det fel också. Varför gjorde hon det liksom, för hon kan ju faktiskt bättre. Så var det snack om att hon skulle tagit medalj om hon inte kört ut, men hon skulle ju inte vinna.. Det är viktigt att påpeka, hon skulle inte vinna. Så en medalj är tydligen inte bra för man vinner ju inte när man kommer tvåa eller trea. Nej, jag gillar verkligen inte sånt här, för de som åker ner gör ta mig fan allt de kan för att plocka hem medaljer och ibland är motståndet för svårt. So what? Vad spelar det för roll om vi kommer hem med 0 eller 10 medaljer. Så gott folk om ni är sådana som brukar säga såna här saker, ta er en liten funderare: Hade ni klarat det så jävla mycket bättre om det var ni som stog där i startfållan bland världseliten och kämpade er igenom ett lopp och maxar kroppen så mycket ni bara kan. Hur bra hade det gått för er? Åt helvete vill jag lova och hur hade ni tagit det om folk sa: Nej, sverige kan bättre och det endast bara handlar om att DU kan bättre. Tänk på det nästa gång!
Folk borde tänka mer som mig, ta livet som det kommer, skita i om det inte går som planerat, ta allt med en klackspark. Tänk vad mycket mindre sura miner det hade varit då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0