kattmys i soffan

efter att ha bråkat lite med Bosse, som vanligt sitter vi här nu alla tre i soffan och bara myser. Funderar på hur jag skall klara mig utan de när jag åker iväg.. men det ska vi väl lösa alla tre. Vet ju i alla fall att jag inte kommer få vara ifred när jag kommer hem. Om jag inte minns hel fel är jag ledig den dagen jag kommer hem, eller ja jag kommer ju hem på natten där. O om jag förstått schemat rätt kommer jag missa 1 eller 2 seminarium, men har mailat läraren o frågat när jag ska göra dem. Men skiter faktiskt i om jag får ta igen efter vilket många skulle få panik över. Det är många som absolut aldrig skulle åka iväg två veckor under pågående utbildning, men man måste väl leva också? Skolan är inte det viktigaste, man kan alltid ta igen!

Ska snart iväg till affären o handla lite så jag har frukost hemma o så tänkte jag göra pannkakor imorgon. Blev så sugen på det häromdagen när Änki gjorde det;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0