två veckor kvar

Om två veckor vid den här tiden står jag nog och packar min väska för då är det inte många timmar kvar ska ni veta. På kvällen går planet till THAILAND! kommer väl säkerligen vara tvungen att göra skolgrejer där nere också, men det får det vara värt. Funderar på om nästa kurs har lagt upp än på disco så jag kan ta mig en kik vad det är jag kommer missa här hemma! Nu däremot sitter jag och skriver på en uppsats och det går framåt. Ska försöka få klart den idag eller imorgon så slipper jag ha den att tänka på. Har inte direkt haft orken att skriva nu på lovet som det var tänkt först, men efter allt med lille farfar så har energin liksom inte funnits där! Men så är det ibland och är inget man kan göra något åt. Man är inte alltid på topp!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Samma här... mycket arbete som har blivit försenat. Men ibland måste man ta sig själv i första hand och då hamnar skolan inte först kan jag lova. Allt med farfar har gjort att man tappat musten för skolan just nu......

2010-01-05 @ 16:21:20
URL: http://jennyssen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0