Toppendag

Vilken bra dag jag har haft. Började med fika tillsammans med Mary på EspressoHouse, deras mochalatte går inte av för hackor vill jag lova. Sen hängde jag med Jenny hem till mormor och morfar och fikade lite även där. Nu var tanken att jag egentligen skulle sova lite innan jobbet, men nej jag är alldeles för pigg för det så ska sätta mig och greja iordning mina naglar. Det senaste börjar liksom slitas på nu, blir lätt så på en fabrik, så nu ska här grejas lite nytt. Blir iaf mitt nya från DelSol, lack som tydligen ska skifta färg i solljus. Spännande, så får jag se om jag drar på dekaler eller rhinesstones. Mycket möjligt att det blir så. På onsdag ska jag iaf åka ner till mamma och pappa och ta mig en ordentlig kik på sekretären och se vad som behöver göras på den. mitt alldeles egna sommarprojekt. Ska bli roligt!


Kommentarer
Postat av: myamia

herreguuuud!! sov du INGENTING? du är galen ;)

2010-07-07 @ 07:44:12
URL: http://www.myamia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0