Bokat och klart

12 augusti drar jag till London och jag längtar som aldrig förr. Blir borta över helgen och det kommer blu sjukt roligt. Blir jag och Amanda som åker så vi får väl ta och tacka kören för att denna resan blir av. Utan kören hade vi inte lärt känna varandra och ingen Londonresa för vår del. Tänker er en människa som är precis som jag är, ni kan kanske tänka er hur det kommer sluta?!

Har även beställt Fimostavar, dock inte med dessa motiv utan med blommor. Nu undrar ni säkert vad man gör med detta. Jo, man designar sina naglar med dem. Skär i tunna skivor och fäster på nageln med hjälp av ett topplack. Har även en tunn pensel påväg hem till mig så nu jäklar kommer jag kunna börja med olika designs. Sånt som jag tycker är roligt att pyssla med. Kan lätt sitta en timme utan att det blir tråkigt. Många andra tröttnar efter fem minuter, men inte jag inte!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0