eftermiddag och ont i huvudet

Vaknade med världens huvudvärk idag, tror det beror på vädret. Hade lite ont även igår. Så idag är det bäst för grabbarna på jobbet att de inte jävlas med mig för då blir Mallan arg ;) Börjar inte förens 14 idag, skönt att fått sova vill jag lova. Somnade runt 23 igår och gick inte upp förens 10. Välbehövlig sömn. Nu håller jag på att laga mat iaf. Ugnstekt lax med wokgrönsaker&risblandning i krossade tomater. Testing testing liksom.

Var en söt tant framför mig i kön på apoteket förut. Hon har nog aldrig betalat med kort innan. Både jag och hon i kassan fick förklara för henne hur man gör, men nej det gick inte riktigt hem hos henne :) Men glad vad hon iaf... Nej, dags att göra klart maten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0