GODKÄND

Blev godkänd på min senaste kurs vilket innebär att jag nu har klarat av två godkända år på lärarprogrammet. Fick väldigt bra kommentarer på arbetet också. Känns gött som fan och nästa termin kommer ägnas åt specialpedagogik. Spännande spännande. För att lägga till lite mer positivt så gör jag sista natten idag och är sedan ledig i fem dagar. Ska bli så otroligt skönt, jag och min nacke behöver det känner jag. Även min handled. Ska gå till apoteket på måndag och se om de har sån handledsstöd för överanstränga handleder. Har haft ont i en månad nu när jag anstränger handleden så testar lite själv nu och hjälper inte det får jag väl kolla upp vad det kan vara. För vissa stunder på jobbet gör det fruktansvärt ont, men jag är positiv, det ska man vara har jag hört :)

Kommer bli en bra helg iaf känner jag på mig. Imorgon är det midsommarmys tillsammans med Amanda (vi ska boka London btw) och på lördag åker vi ner till Eve och Liam och grillar. Kan det bli bättre?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0