Kärleksvisan

Sarah Dawn Finer-Kärleksvisan text

Var inte rädd, jag går bredvid dig.
Kom ta min hand, jag håller i dig.
Här i min famn, kan du våga tro.
Sänk dina murar, jag ger dig ro.

För att jag älskar dig, så som du är.
Och jag vill ge dig allting jag har.
Och låt mig få bära dig, när du är svag.
För du betyder allting för mig.
Var inte rädd, Jag går bredvid dig.

Nu är jag din, och nu kan jag andas.
Här blir jag kvar, för här vill jag stanna.
Se på oss nu, livet är vårt.
Ser du den framtid som vi, vi kommer få.

För att jag älskar dig, så som du är.
Och jag vill ge dig allting jag har.
Och låt mig få bära dig, när du är svag.
För du betyder allting för mig.
Ja jag ska älska dig, så som du är.
Och jag vill ge dig allting jag har.
Och låt mig få bära dig, när hoppet sviker.
Du betyder allt för mig.
Var inte rädd, jag står bredvid dig.
För du betyder allt för mig.



Vickan och Dannes bröllop förde med sig något positivt och med det menar jag denna underbara låt. Den är helt otrolig och den går på repeat här hemma. Tänk att få sjunga denna på ett bröllop, så ja Jenny jag gör ett låtbyte i din planering. Jag har ju inte direkt fått säga Ja till att sjunga på ett bröllop i framtiden utan det har snarare varit DU SKA! Så då får jag väl ändå vara lite delaktig i låtval? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0