nageltips


Ett enkelt sätt att liva upp sina trista naglar och mina har dessutom förstörst rejält på bruket. Syns det? NEJ!

Hur gick jag tillväga?

1. Börja med att gå på toaletten. Tro mig, det är ingen höjdare att pajja lacket när man ska knäppa upp byxorna
2. Ta bort det gamla lacket och se till att inget är kvar.
3. Tvätta händerna
4. Fila och klipp till naglarna om det behövs
5. Gjorde en snabbmanikyr från PartyLite. Händerna blir lena som en barnrumpa
6. Tvätta händerna
7. Ta på ett baslack för att skydda nageln
8. Stryk på ett par lager, eller som i mitt fall, dutta på
9. Låt torka och stryk på ett överlack
10. Lägg på önskade Rhinestones
11. Låt torka och stryk på ett överlack

För att lacket ska hålla så bra som möjligt ha ett bra överlack, ett bra överlack är A och O tycker jag.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0