Tropisk juice

Sitter här och dricker Tropisk Juice från Bravo och en innehåller äpple, apelsin, ananas, passionsfrukt, banan, mango, papaya och kiwi. De tre med fetstil är jag allergisk mot och det känns av vill jag lova. Kliar på läppar och i halsen men ååå vad gott. Får jag för mycket mango i mig spyr jag som en liten gris och magen leker rövare, men små mängder som i denna juicen så går det bra. Varför är det alltid så att det man inte "får" äta eller dricka är det som är godast.


Är ganska mycket jag måste hålla mig undan. Citrusfrukter speciellt, det går verkligen inte. Inte äta och inte dricka. Kliar som tusan och vill det sig riktigt väl så är det utslag i hela ansiktet och ner mot halsen.. Snyggt har jag hört..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0