trött på bröllopet

Jag är trött på Victoria och Daniels bröllop ens innan de gift sig. Sitter o kollar på nån jäkla konsert för de nu och Salem uppträder men en ny låt. Sjukt bra är han. Jag och Göran satt och läste tidningen på jobbet idag och han har funderat ett tag på vad Daniel kommer heta i efternamn efter vigseln. O vi läste oss fram till att han kommer stå efternamnlös. I passet kommer det stå Prins Daniel. Allvarligt talat hur löjligt är inte det? Fan låt honom heta bernadotte precis som frugan, hur svårt ska det vara? Nej, jag tycker allt detta är till överdrift och förstår inte varför Sverige ska lägga så överdrivet mycket pengar på detta, pengar som skulle kunna läggas på så mycket viktigare saker än ett jäkla bröllop!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Kimmey :)

sv: okej! :D

Jo, fast jag har verkligen överdrivet många. Mamma har en hel (SKITSTOR) påse ute i köket med nagellack som är både hennes och mina. Vi har nagellack i kylskåpet som är både mina och hennes. och jag har säkert 50 st i mitt rum som är enbart mina. Jag tror att jag måste sluta köpa nu. xD

2010-06-19 @ 12:12:23
URL: http://bimbolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0