Bowling

Började denna dagen med ett jympapass. Inte det bästa passet jag varit på, dålig musik och jobbig instruktör, men svettig blev jag och var helt slutkörd. Men nej, det passet blir det nog inte igen. Duschade även på friskis idag och det är alltid lika roligt när folk försöker kolla på tatueringarna lite diskret sådär men inte lyckas för fem öre. Herregud vill ni kolla så kolla, jag bryr mig inte trots att jag står där halvnaken liksom jag är ganska van vid det här laget. men tanterna fick sig nog en liten chock.. haha

Sitter och målar naglarna nu iaf (ovanligt?). Blir guldiga tippar och det är inte lätt att få det snyggt, men övning ger färdighet. På håll ser det jävligt snyggt ut iaf om jag får säga det själv :) Är ju som sagt bowling idag med klassen så man får väl vara lite fin inför brudarna.. haha. Men lille Mary ska inte med o det gillar vi inte.. Men det kommer fler tillfällen. Nej, dags att måla andra handen också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0