Bra dag

Har faktiskt varit en mycket bra dag än så länge. Träffa mina tjejer är alltid bra och nu sitter de på en föreläsning som enligt klinte är obegriplig. Så ja, jag gjorde ett bra val att vara hemma idag. Samtidigt som jag har mycket att göra denna veckan så är det mycket roligt som händer. Snart ska jag ju som sagt iväg på manikyr vilket är rena drömmen för mig ;) På onsdag börjar kören, efter det ska jag möta upp Helena och Daniel på Butlers för lite mat och musicquiz. Alltid trevligt. Fredag är det ett efterlängtat schlagerjympa pass och kvällen är jag lite kluven över; antingen gokart med tomas&co eller myskväll hemma hos Malin tillsammans med tjejerna från grundskolan. men jag tror faktiskt det lutar mer åt tjejerna. Var faktiskt sex år sedan vi träffades allihop tillsammans. Lördag är det resemässan i GBG som får besök av mig och Jenny och jag funderar på att spendera kvällen hos Max. Söndagen bjuder på min första sånglektion på 6 år! Fattar ni? 6 jävla år sedna jag senast sjöng på riktigt.. O inte bara gal som en tupp här hemma. Ska bli spännande faktiskt, för dels är rösten otränad och dels ändras ju rösten med åren. åå vad jag längtar!


Kommentarer
Postat av: Therese

Haha, han brukar vara helt okej, men idag bestod föreläsningen bara av ironi så då orkade jag inte vara kvar, powerpointen finns ju på disco tror jag :P Och du får höra av dig om ni har tid över efter mässan, bor bara 6-7 minuter med spårvagn därifrån :P

2010-03-22 @ 16:52:38
URL: http://tessanklinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0