Friskis&Svettis

Kom hem för en liten stund sedan från ett corepass. Tror jag har överansträngt nån muskel i mitt högra lår. Är ingen träningsvärk o det gör ONT. Men jag överlevde passet iaf. Så imorgon blir det en träningsfridag. Då blir det istället gbg och sen förbereda inför redovisningen på torsdag.

Håller också på att övervinna mitt sockerberoende, jo min vän som läser, du har det garanterat också. O det går bra faktiskt.. inte haft något sötsug sen i lördags vilket är ovanligt för mallan andersson, men se på fan. Så nu är det lördagar jag får äta sånt på. Japp, ska man bli av med beroendet blir det till att sätta upp gränser i början. Iaf för mig, annars funkar det inte för mig..

Förövrigt har Sivert kommit på något nytt. Han öppnar kökslådorna.Jag gömde deras leksaker där häromdagen, när han inte var i närheten, men klart som fan att han har kommit på det så nu är han där hela tiden o drar ut lådorna. När jag kom hem från träningen förut låg en av hans möss bredvid vattenskålen och var dyngsur. Antagligen har han lagt den i vattenskålen o gett den ett riktigt bad. tur de roar sig iaf.. suck...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0