F&S core

var iväg på ett corepass förut (träning för bålen). Tycker det är bra att blanda konditionsträningen tillsammans med detta passet som är ett styrkepass. Även core/bosun som jag brukar gå på på torsdagar är ett styrkepass. Ett gött pass faktiskt.

Imorgon ska jag följa med mamma till Överby och agera smakråd. Funderar även om jag ska gå över till Rusta och köpa ett våffeljärn. Såg på hemsidan att de ska ha ett för bara 99kr. Kostar 199kr från början.  Våfflor är nämligen bland det godaste jag vet. Så gissa vem som är glad över att det är våffeldagen på torsdag och självklart ska jag och UK göra våfflor då. Så blir det att jag införskaffar en ska det gräddas våfflor här på Kungsgatan så det står härliga till :)


Har ni provat med grädde, sylt och banan på? Det är sjukt gott

Efter att jag och mamma varit iväg åker jag till faster i Göta för en promenad. Hoppas bara att vädret inte är allt för kasst. O imorgon eftermiddag är det första träffen med kören. Hoppas verkligen att detta är något seriöst och inte bara blahablaha för då är det jag som blir besviken. Saknar sången så det står härliga till. Efter kören är det som jag kanske nämnt tidigare Butlers som gäller med Helena och Daniel. Middag och musicquiz. En grymt bra dag med andra ord.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Då ser jag fram emot en inbjudan för att äta våfflor då!

2010-03-23 @ 20:51:16
URL: http://jennyssen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0