Grattis lillebror

idag klarade lillebror sitt teoriprov så grattis grattis. något annat som jag däremot inte skulle klara detta var min lilla bil. vi tog nämligen den ner och pappa ska självklart köra, han tror nämligen inte att jag kan det efter tre år med körkort. Bara det att pappa kör som en idiot o kör som att min lilla bil är sprajlans ny fast att den har hela 10 år på nacken. Men som vanligt fixar Berit biffen.. Var även på ikea o fick köpt mina små hyllor som jag ska fixa iordning innan de kommer upp på väggen. Blir nog bra..

Om en liten stund ska jag hem till jennifer o snacka strunt :) Men innan det blir det förberedelse inför morgondagens redovisning...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0