ledig idag

Idag är jag ledig vilket vi gillar väldigt mycket. De senaste veckorna har jag varit ute o flängt varje dag och aldrig varit hemma vilket började märkas på mig i förra veckan. Humöret blir åt helvete och minsta lilla grej som går fel gör att jag blir rasande. Jag är ingen person som blir uppstressad över t.ex skolan oså utan jag blir stressad när jag inte har tid att varva ner hemma. Igår t.ex gick jag hemifrån kvart i 9 och var hemma kvart över 9 på kvällen. Full rulle hela dagen. Men idag ska jag ta det lugnt helt enkelt.

Ska bege mig ut på stan och fixa lite grejer o sen ska jag hem o städa och i eftermiddag blir det träning. Gillar faktiskt att träna på fredagar har jag kommit på. Passet slutar 18, sen bara komma hem o duscha o ta det lugnt. Det är härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0