nagelblogg?

Känns som att detta börjar bli en nagelblogg, men skitsam. Var o fikade med Julia förut och var med och kollade en lägenhet till henne så nu kommer hon upp till trollhättan om ett par månader. Men iaf, slank in på Åhlens och fick köpt tre nagellack. Ett guldglittrigt som jag ska ha på tipparna i helgen, provade lite på ena tummen och det kommer bli läckert vill jag lova. Köpte även ett grönt som jag tror blir jäkligt snyggt nu när våren börjar komma och även ett lila/genomskinligt med glitter i. Låter inte så fint, men det är faktiskt fint på. såhär lagom ointressant läsning på en onsdag.

Arbetet är iaf inskickat och jag kan bara koppla av innan jag ska till lagret o jobba vid fem. Ska plocka undan lite här hemma också!


Kommentarer
Postat av: Nnika

Bara så du vet.. jag har också långa naglar nu.. Nästan i alla fall.. :-p

2010-03-19 @ 06:58:41
URL: http://nnika.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0