Trasdockan på friskis

Har varit på det mest underhållande jympapasset någonsing och allt tack vare två killar med nollkoll på läget. kan tänka mig att de är i 30års åldern, noll kordination och verkligen noll koll på allt. För att förstå hur roligt jag har haft så måste man ha varit där. Men det roligaste var under avslappningen då de låg precis bredvid mig o jag hörde allt de sa:

- Det var bra jobbat Martin
- Vilken dålig kordination man har egentligen. Jag är ju som en trasdocka.
-
Nej, det är du inte, du är värre.

Att inte jag bröt ihop totalt där jag låg, men jag bet mig i tungan vilket jag gjorde under hela passets gång. Fick liksom ställa mig tillslut så jag hade de bakom mig för innan stog de rakt över salen o blicken drogs mot de hela tiden och detta är inget illa menat på något sätt mot de för jag har banne mig fått två nya idoler :) Hoppas de fortsätter komma på passet för skönare friskisgrabbar får man nog leta efter.. haha


Deras ansiktsuttryck påminner faktiskt lite om trasdockornas också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0