förkyld

Har varit lite småförkyld ett bra tag nu, men nu har det blivit värre. Det bästa är att jag inte låter förkyld för jag blir nästan aldrig tät i näsan o snuvig utan det sätter sig på halsen och i huvudet vilket är jävligt jobbigt. Sivert väckte mig i natt runt 3 och har jag ont är det nästan omöjligt att somna om. Hade så otroligt ont i halsen och det fick liksom upp mot örat, lite svårt att förklara. Så efter en stund fick jag gå upp och ta ett par alvedon, och jag tar ALDRIG värktabletter bara när jag har allt för jävla ont, och även en bafucin. Min älskade halstablett som bedövad halsen sådär underbart gott.

Men nu sitter jag här med en hals som har ett rivjärn i sig och ett huvud som spränger, men går kort dag imorgon o sen får jag vila upp mig i helgen.. Vet inte om det blir utgång, det märker vi.. beror på hur jag mår också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0