tufft imorgon

Imorgon har jag min audition till friskisledare och jag körde nyss igenom min rörelselåt och styrkelåt och de tar sammanlagt runt 5min och jag blev helt stendöd. Lyckat att jag har åkt på denna jäkla bomförkylning när detta kommer, men det är ju bara att säga som det är - jag får ta det lite lugnt helt enkelt.. Rastlös är jag som fan iaf och längtar så till förskolan imorgon ska jag dit oavsett vad, smittar ju inte så det är ju ingen fara så sett. När jag ändå är hemma kanske jag borde passa på att tvätta lite om det är ledigt i tvättstugan. Kan ju alltid hoppas. Så har jag något att göra iaf.. suck..


Sivert som även kan kallas ChilliDilli.. Helt sjukt vad söt denna katten är. Bosse är den mer fina, men Sivert är så söt med sin obefintliga hals och tjockismagge och skelande ögon att jag bli helt tokig när jag ser honom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0