min fredag

Fredagen blev inte rikigt som jag hade tänkt. Var på friskis några timmar i receptionen och slutade där vid 19. Då var tanken att jag skulle hem o slänga in den sista tvätten i torkskåpet och sen gå hem till världens finaste Amanda. Men, tvätten var självklart inte torr och eftersom jag bara har tvätttid till 21 då de ständer av maskinerna var jag tvungen att få detta gjort. Roligt att sitta en fredagskväll och vänta på torkskåpet så man kan slänga in några maskiner till där. Men den blev bra tillslut då jag gick och mötte Jennifer vid bussen och följde henne hem. Tur hon har mig då jag inte är mörkrädd :) Alltid mys att träffa Jennifer oavsett tid på dygnet ;)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du är sööööööööööööt :)

2010-11-06 @ 08:26:40
URL: http://jaaskelainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0